Websites
Somfy Pro
EShop
Somfy Architecture
somfy.rs
somfy.rs
Prijavite se na svoj korisnički račun.
Početna strana
Proizvodi
Rolete i platna
Rolete
Vanjski venecijaneri
Terasa i vanjski prostor
Pergole
Vérande
Sjenila i zavjese
Unutarnja sjenila
Zavjese
Projekcijska platna
Vrata i dvorišna vrata
Dvorišna vrata
Garažna vrata
Automatizacija kuće
TaHoma i Connexoon
Rasvjeta
Kontrole i senzori
Контроле
Сензори
Rešenja za pametnu kuću
Make the move with Somfy climate
TaHoma switch
HelpMe app
TaHoma pro app
Serv-e-Go
Stranica za krajnje korisnike
Stranica za krajnje korisnike
Zašto Somfy?
Kontaktirajte nas
Marketinški materijali
Foto galerija
Najčešća pitanja
Najčešća pitanja
Najčešća pitanja
Nužnost
Nužnost
Instalacija
Karakteristike proizvoda
Kompatibilni proizvodi
Podešavanja
Podrška i popravke
Podrška mušterijama
Tehnologija
Upotreba
Aplikacija
Aplikacija
Smart Home
Proizvod
Proizvod
Serv-e-Go
TaHoma Pro app
TaHoma Switch
Pretraga
Pretraga
Poredaj po
датум
Pogleda
(0)
09-09-2021
Mogu li uslugu da prenesem na drugog instalatera?
(0)
09-09-2021
Da li moram da popravljam proizvode klijenta koje je dodao posle početne instalacije?
(0)
09-09-2021
Mogu li da vršim izmene bez saglasnosti klijenta?
(0)
09-09-2021
Mogu li da pristupim instalaciji mog klijenta u svakom trenutku?
(0)
09-09-2021
Da li mogu da vidim proizvode koje je dodao moj klijent posle početne instalacije?
(0)
09-09-2021
Da li su proizvodi druge marke grupe Somfy kompatibilni?
(0)
09-09-2021
Da li su proizvodi druge marke kompatibilni sa tom alatkom?
(0)
09-09-2021
Ako koristim prijemnik io-homecontrol, da li ću moći da nadgledam sve povezane proizvode?
(2)
09-09-2021
Da li postoji razlika između opreme RTS i proizvoda io-homecontrol?
(0)
09-09-2021
Koji proizvodi su kompatibilni?
(0)
09-09-2021
Mogu li da pristupim toj alatki sa mog pametnog telefona ili mog tableta?
(0)
09-09-2021
Mogu li da pristupim detaljnom pregledu povezane instalacije mog klijenta bez njegove saglasnosti?
(0)
09-09-2021
Kako mogu da prikažem TaHoma instalaciju iz liste instalacija?
(0)
09-09-2021
Kako mogu da pristupim toj alatki?
(0)
09-09-2021
Moj klijent već ima TaHomu, a ja želim da popravim njegovu povezanu instalaciju putem alatke, da li je to moguće?
(1)
09-09-2021
Već sam aktivirao/la brojne uređaje za automatizaciju, putem sajta Somfy-connect. Da li će i ti uređaji biti prikazani?
(2)
09-09-2021
Već sam registrovao/la brojne uređaje za automatizaciju putem sajta Somfy Pro. Da li će ti uređaji biti automatski navedeni u alatki?
(0)
23-08-2021
Da li je neophodno registrovati TaHomu?
(0)
23-08-2021
Da li je neophodno da TaHoma bude instalirana za mog klijenta?
(0)
03-08-2021
Moj klijent još uvek nema pristup novoj aplikaciji TaHoma, mogu li da pristupim njegovom interfejsu iz aplikacije TaHoma Pro?
(0)
03-08-2021
Kako pristupiti TaHoma aplikaciji mog klijenta?
(0)
03-08-2021
Ne uspevam da povežem TaHoma uređaj na internet, šta da radim?
(1)
03-08-2021
Kako povezati TaHoma uređaj na internet?
(0)
03-08-2021
Mogu li da uparim proizvode sa TaHoma rešenjem iako nema internet veze?
(1)
03-08-2021
Koje kompatibilne proizvode mogu da uparim sa TaHoma rešenjem?
(0)
03-08-2021
Koje su razlike između uparivanja proizvoda putem protokola i putem prijave?
(0)
03-08-2021
Kako da putem prijave uparim proizvode sa TaHomom?
(0)
03-08-2021
Kako da putem protokola uparim proizvode sa TaHomom?
(0)
03-08-2021
Kako da obrišem instalaciju klijenta sa liste?
(0)
03-08-2021
Ako nema interneta na lokaciji ili kod mog klijenta, da li ću ipak moći da obavim puštanje u rad?
(0)
03-08-2021
Mogu li da ponovo povežem TaHoma klijent koji je već aktiviran?
(0)
03-08-2021
Mogu li da nastavim da registrujem uređaje za automatizaciju na sajtu Somfypro?
(0)
03-08-2021
Postupak registracije se promenio, više se ne unosi imejl klijenta?
(0)
03-08-2021
Ne uspevam da skeniram QR kôd TaHoma uređaja, šta da radim?
(0)
03-08-2021
Gde mogu da pronađem QR kôd TaHoma uređaja?
(0)
03-08-2021
Kako da registrujem uređaj za automatizaciju klijenta?
(3)
03-08-2021
Registrovao/la sam TaHoma uređaj, moj klijent ga je zatim aktivirao, ali ga ne nalazim u mojoj listi.
(0)
03-08-2021
Ne mogu da pronađem TaHoma klijenta na listi, šta da radim?
(0)
03-08-2021
Kako da pronađem uređaj za automatizaciju klijenta?
(2)
03-08-2021
Da li pomoćni nalozi imaju isti prikaz kao i glavni nalog?
(1)
03-08-2021
Mogu li da koristim aplikaciju ako nemam mobilnu mrežu ili internet?
(0)
03-08-2021
Želeo bih da kreiram pristup za druge osobe iz mog preduzeća, kako to da uradim?
(0)
03-08-2021
Nemam pristup sajtu Somfypro, mogu li, i pored toga, da pristupim aplikaciji?
(2)
03-08-2021
Kako pristupiti aplikaciji?
(3)
03-08-2021
Da li je moguće pokrenuti funkcije SMART pomoću senzora otvaranja i/ili prisustva RTD ?
(0)
03-08-2021
Da li će postojati kontinuitet mobilnih aplikacija za uređaje za automatizaciju TaHoma V2?
(0)
03-08-2021
Da li će TaHoma Switch i dalje biti kompatibilan sa senzorima RTD?
(0)
03-08-2021
Da li će aktuelna verzija aplikacije TaHoma ostati dostupna? Šta je sa aplikacijama vezanim za Conexoon?
(0)
03-08-2021
Da li je za upravljanje od kuće zadržan veb interfejs?
(0)
03-08-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
03-08-2021
Da li i dalje postoji USB priključak/adapter na TaHoma V2 rešenju radi kompatibilnosti sa Enocean, Zwave uređajima…?
(2)
03-08-2021
Koji proizvodi Zigbee 3.0 su kompatibilni sa TaHoma Switch rešenjem?
(0)
03-08-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa HomeKit uređajima?
(0)
03-08-2021
Da li postoji mogućnost da se TaHoma Switch poveže na ethernet?
(1)
03-08-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa glasovnim asistentima?
(0)
03-08-2021
Da li je moguće povezati TaHoma Switch sa novim naprednim Somfy Home Alarm Advanced alarmom?
(0)
03-08-2021
Da li moj klijent može da resetuje svoj uređaj?
(0)
03-08-2021
Koji protok interneta je potreban za ispravno funkcionisanje TaHoma Switch rešenja?
(0)
03-08-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
03-08-2021
Koje funkcije su raspoložive sa partnerskim proizvodima?
(0)
03-08-2021
Da li je funkcija geolokalizacije integrisana u TaHoma Switch?
(0)
03-08-2021
Šta se dešava sa TaHoma Switch uređajem ako dođe do prekida internet konekcije?
(0)
03-08-2021
Koliko najviše uređaja i scenarija mogu da konfigurišem sa TaHoma Switch rešenjem?
(4)
14-07-2021
Da li je moguće pokrenuti funkcije SMART pomoću senzora otvaranja i/ili prisustva RTD ?
(0)
14-07-2021
Da li će postojati kontinuitet mobilnih aplikacija za uređaje za automatizaciju TaHoma V2?
(0)
14-07-2021
Da li će TaHoma Switch i dalje biti kompatibilan sa senzorima RTD?
(0)
14-07-2021
Da li će aktuelna verzija aplikacije TaHoma ostati dostupna? Šta je sa aplikacijama vezanim za Conexoon?
(0)
14-07-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
14-07-2021
Da li je za upravljanje od kuće zadržan veb interfejs?
(0)
14-07-2021
Da li i dalje postoji USB priključak/adapter na TaHoma V2 rešenju radi kompatibilnosti sa Enocean, Zwave uređajima…?
(0)
14-07-2021
Koji proizvodi Zigbee 3.0 su kompatibilni sa TaHoma Switch rešenjem ?
(0)
14-07-2021
Da li postoji mogućnost da se TaHoma Switch poveže na ethernet?
(0)
14-07-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa HomeKit uređajima?
(0)
14-07-2021
Da li je moguće povezati TaHoma Switch sa novim naprednim Somfy Home Alarm Advanced alarmom?
(0)
14-07-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa glasovnim asistentima?
(0)
14-07-2021
Da li moj klijent može da resetuje svoj uređaj?
(0)
14-07-2021
Koji protok interneta je potreban za ispravno funkcionisanje TaHoma Switch rešenja ?
(0)
14-07-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
14-07-2021
Koje funkcije su raspoložive sa partnerskim proizvodima?
(1)
14-07-2021
Da li je funkcija geolokalizacije integrisana u TaHoma Switch?
(0)
14-07-2021
Šta se dešava sa TaHoma Switch uređajem ako dođe do prekida internet konekcije?
(0)
14-07-2021
Koliko najviše uređaja i scenarija mogu da konfigurišem sa TaHoma Switch rešenjem?
Prikaži sva FAK