Websites
Somfy Pro
EShop
Somfy Architecture
somfy.rs
somfy.rs
Prijavite se na svoj korisnički račun.
Početna strana
Proizvodi
Rolete i platna
Rolete
Vanjski venecijaneri
Terasa i vanjski prostor
Pergole
Vérande
Sjenila i zavjese
Unutarnja sjenila
Zavjese
Projekcijska platna
Vrata i dvorišna vrata
Dvorišna vrata
Garažna vrata
Automatizacija kuće
TaHoma i Connexoon
Rasvjeta
Kontrole i senzori
Контроле
Сензори
Rešenja za pametnu kuću
Make the move with Somfy climate
TaHoma switch
HelpMe app
TaHoma pro app
Serv-e-Go
Stranica za krajnje korisnike
Stranica za krajnje korisnike
Zašto Somfy?
Kontaktirajte nas
Najčešća pitanja
Najčešća pitanja
Najčešća pitanja
Nužnost
Nužnost
Instalacija
Karakteristike proizvoda
Kompatibilni proizvodi
Podešavanja
Podrška i popravke
Podrška mušterijama
Tehnologija
Upotreba
Aplikacija
Aplikacija
Smart Home
Proizvod
Proizvod
Serv-e-Go
TaHoma Pro app
TaHoma Switch
Pretraga
Pretraga
Poredaj po
датум
Pogleda
(0)
09-09-2021
Mogu li uslugu da prenesem na drugog instalatera?
(0)
09-09-2021
Da li moram da popravljam proizvode klijenta koje je dodao posle početne instalacije?
(0)
09-09-2021
Mogu li da vršim izmene bez saglasnosti klijenta?
(0)
09-09-2021
Mogu li da pristupim instalaciji mog klijenta u svakom trenutku?
(0)
09-09-2021
Da li mogu da vidim proizvode koje je dodao moj klijent posle početne instalacije?
(0)
09-09-2021
Da li su proizvodi druge marke grupe Somfy kompatibilni?
(0)
09-09-2021
Da li su proizvodi druge marke kompatibilni sa tom alatkom?
(0)
09-09-2021
Ako koristim prijemnik io-homecontrol, da li ću moći da nadgledam sve povezane proizvode?
(2)
09-09-2021
Da li postoji razlika između opreme RTS i proizvoda io-homecontrol?
(0)
09-09-2021
Koji proizvodi su kompatibilni?
(0)
09-09-2021
Mogu li da pristupim toj alatki sa mog pametnog telefona ili mog tableta?
(0)
09-09-2021
Mogu li da pristupim detaljnom pregledu povezane instalacije mog klijenta bez njegove saglasnosti?
(0)
09-09-2021
Kako mogu da prikažem TaHoma instalaciju iz liste instalacija?
(0)
09-09-2021
Kako mogu da pristupim toj alatki?
(0)
09-09-2021
Moj klijent već ima TaHomu, a ja želim da popravim njegovu povezanu instalaciju putem alatke, da li je to moguće?
(1)
09-09-2021
Već sam aktivirao/la brojne uređaje za automatizaciju, putem sajta Somfy-connect. Da li će i ti uređaji biti prikazani?
(2)
09-09-2021
Već sam registrovao/la brojne uređaje za automatizaciju putem sajta Somfy Pro. Da li će ti uređaji biti automatski navedeni u alatki?
(0)
23-08-2021
Da li je neophodno registrovati TaHomu?
(0)
23-08-2021
Da li je neophodno da TaHoma bude instalirana za mog klijenta?
(0)
03-08-2021
Moj klijent još uvek nema pristup novoj aplikaciji TaHoma, mogu li da pristupim njegovom interfejsu iz aplikacije TaHoma Pro?
(0)
03-08-2021
Kako pristupiti TaHoma aplikaciji mog klijenta?
(0)
03-08-2021
Ne uspevam da povežem TaHoma uređaj na internet, šta da radim?
(1)
03-08-2021
Kako povezati TaHoma uređaj na internet?
(0)
03-08-2021
Mogu li da uparim proizvode sa TaHoma rešenjem iako nema internet veze?
(1)
03-08-2021
Koje kompatibilne proizvode mogu da uparim sa TaHoma rešenjem?
(0)
03-08-2021
Koje su razlike između uparivanja proizvoda putem protokola i putem prijave?
(0)
03-08-2021
Kako da putem prijave uparim proizvode sa TaHomom?
(0)
03-08-2021
Kako da putem protokola uparim proizvode sa TaHomom?
(0)
03-08-2021
Kako da obrišem instalaciju klijenta sa liste?
(0)
03-08-2021
Ako nema interneta na lokaciji ili kod mog klijenta, da li ću ipak moći da obavim puštanje u rad?
(0)
03-08-2021
Mogu li da ponovo povežem TaHoma klijent koji je već aktiviran?
(0)
03-08-2021
Mogu li da nastavim da registrujem uređaje za automatizaciju na sajtu Somfypro?
(0)
03-08-2021
Postupak registracije se promenio, više se ne unosi imejl klijenta?
(0)
03-08-2021
Ne uspevam da skeniram QR kôd TaHoma uređaja, šta da radim?
(0)
03-08-2021
Gde mogu da pronađem QR kôd TaHoma uređaja?
(0)
03-08-2021
Kako da registrujem uređaj za automatizaciju klijenta?
(3)
03-08-2021
Registrovao/la sam TaHoma uređaj, moj klijent ga je zatim aktivirao, ali ga ne nalazim u mojoj listi.
(0)
03-08-2021
Ne mogu da pronađem TaHoma klijenta na listi, šta da radim?
(0)
03-08-2021
Kako da pronađem uređaj za automatizaciju klijenta?
(2)
03-08-2021
Da li pomoćni nalozi imaju isti prikaz kao i glavni nalog?
(1)
03-08-2021
Mogu li da koristim aplikaciju ako nemam mobilnu mrežu ili internet?
(0)
03-08-2021
Želeo bih da kreiram pristup za druge osobe iz mog preduzeća, kako to da uradim?
(0)
03-08-2021
Nemam pristup sajtu Somfypro, mogu li, i pored toga, da pristupim aplikaciji?
(2)
03-08-2021
Kako pristupiti aplikaciji?
(3)
03-08-2021
Da li je moguće pokrenuti funkcije SMART pomoću senzora otvaranja i/ili prisustva RTD ?
(0)
03-08-2021
Da li će postojati kontinuitet mobilnih aplikacija za uređaje za automatizaciju TaHoma V2?
(0)
03-08-2021
Da li će TaHoma Switch i dalje biti kompatibilan sa senzorima RTD?
(0)
03-08-2021
Da li će aktuelna verzija aplikacije TaHoma ostati dostupna? Šta je sa aplikacijama vezanim za Conexoon?
(0)
03-08-2021
Da li je za upravljanje od kuće zadržan veb interfejs?
(0)
03-08-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
03-08-2021
Da li i dalje postoji USB priključak/adapter na TaHoma V2 rešenju radi kompatibilnosti sa Enocean, Zwave uređajima…?
(1)
03-08-2021
Koji proizvodi Zigbee 3.0 su kompatibilni sa TaHoma Switch rešenjem?
(0)
03-08-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa HomeKit uređajima?
(0)
03-08-2021
Da li postoji mogućnost da se TaHoma Switch poveže na ethernet?
(1)
03-08-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa glasovnim asistentima?
(0)
03-08-2021
Da li je moguće povezati TaHoma Switch sa novim naprednim Somfy Home Alarm Advanced alarmom?
(0)
03-08-2021
Da li moj klijent može da resetuje svoj uređaj?
(0)
03-08-2021
Koji protok interneta je potreban za ispravno funkcionisanje TaHoma Switch rešenja?
(0)
03-08-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
03-08-2021
Koje funkcije su raspoložive sa partnerskim proizvodima?
(0)
03-08-2021
Da li je funkcija geolokalizacije integrisana u TaHoma Switch?
(0)
03-08-2021
Šta se dešava sa TaHoma Switch uređajem ako dođe do prekida internet konekcije?
(0)
03-08-2021
Koliko najviše uređaja i scenarija mogu da konfigurišem sa TaHoma Switch rešenjem?
(4)
14-07-2021
Da li je moguće pokrenuti funkcije SMART pomoću senzora otvaranja i/ili prisustva RTD ?
(0)
14-07-2021
Da li će postojati kontinuitet mobilnih aplikacija za uređaje za automatizaciju TaHoma V2?
(0)
14-07-2021
Da li će TaHoma Switch i dalje biti kompatibilan sa senzorima RTD?
(0)
14-07-2021
Da li će aktuelna verzija aplikacije TaHoma ostati dostupna? Šta je sa aplikacijama vezanim za Conexoon?
(0)
14-07-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
14-07-2021
Da li je za upravljanje od kuće zadržan veb interfejs?
(0)
14-07-2021
Da li i dalje postoji USB priključak/adapter na TaHoma V2 rešenju radi kompatibilnosti sa Enocean, Zwave uređajima…?
(0)
14-07-2021
Koji proizvodi Zigbee 3.0 su kompatibilni sa TaHoma Switch rešenjem ?
(0)
14-07-2021
Da li postoji mogućnost da se TaHoma Switch poveže na ethernet?
(0)
14-07-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa HomeKit uređajima?
(0)
14-07-2021
Da li je moguće povezati TaHoma Switch sa novim naprednim Somfy Home Alarm Advanced alarmom?
(0)
14-07-2021
Da li je TaHoma Switch kompatibilan sa glasovnim asistentima?
(0)
14-07-2021
Da li moj klijent može da resetuje svoj uređaj?
(0)
14-07-2021
Koji protok interneta je potreban za ispravno funkcionisanje TaHoma Switch rešenja ?
(0)
14-07-2021
Koji postupak treba slediti da bi se TaHoma V2 zamenila rešenjem TaHoma Switch?
(0)
14-07-2021
Koje funkcije su raspoložive sa partnerskim proizvodima?
(1)
14-07-2021
Da li je funkcija geolokalizacije integrisana u TaHoma Switch?
(0)
14-07-2021
Šta se dešava sa TaHoma Switch uređajem ako dođe do prekida internet konekcije?
(0)
14-07-2021
Koliko najviše uređaja i scenarija mogu da konfigurišem sa TaHoma Switch rešenjem?
Prikaži sva FAK